Vanliga frågor och svar


Fråga: Varför ska jag boka direkt med er istället för genom Booking.com, Expedia, Hotels.com m.fl.? 

Svar: Om du bokar direkt med oss ger vi dig alltid det bästa priset, de bästa bokningsvillkoren, bonuspoäng vid varje övernattning och alla andra Best Western förmåner. Läs mer här

Fråga: Vilken tid kan man checka in?
Svar: Incheckning är från kl. 15:00

Fråga: Vilken tid måste man checka ut?
Svar: Ni disponerar rummen till kl 12:00 på avresedagen. Önskar ni stanna längre, vänligen kontakta receptionen för prisuppgift.

Fråga: Kan jag parkera bilen hos er?
Svar: Ja, du parkerar bilen kostnadsfritt på vår stora parkering som ligger precis utanför hotellentrén. Vi erbjuder även laddplatser mot en avgift. 

Fråga: Hur lång tid tar det att åka kommunalt till Stockholm city från er?
Svar: Tvärbanans hållplats Bromma Flygplats ligger precis intill hotellets parkering. Med ett enkelt byte till tunnelbanan tar du dig in till city på ca 20 minuter.

Fråga: Finns det tillgång till bagagerum på hotellet?
Svar: Ja, på entréplan intill receptionen.

Fråga: Kan jag betala kontant för hotellrummet?
Svar: Nej, från och med 1:a januari 2017 är vi kontantfria.

Fråga: Vilka betalkort tar ni?
Svar: Vi tar VISA, Mastercard, Amex, vänligen notera att vi ej tar elektronkort.

Fråga: Finns det någon bankomat i närheten?
Svar: Ja, det finns både på flygplatsen och på COOP Forum.

Fråga: Finns det möjlighet att ställa in en barnsäng på rummet?
Svar: Ja, barnsängar finns att tillgå kostnadsfritt, vänligen säg till vid bokning så inte alla är upptagna.

Fråga: Finns det några affärer i närheten av hotellet?
Svar: Ja, vi ligger vid Bromma Blocks så du har över 80 butiker och restaurangen inom några minuters promenad.

Fråga: Finns det någon dator att tillgå under sin vistelse?
Svar: Ja, vi har 4 gästdatorer, två i lobbyn och två på konferensvåningen under konferensens öppettider. Det finns även en skrivare kopplad till receptionsdatorerna där man kan skriva ut korta dokument.

Fråga: Har ni ismaskin på våningarna?
Svar: Ja vi har ismaskin på hotellet. Ni hittar denna på våning 5 i loungen.

Fråga: Erbjuder ni room service?
Svar: Ja, vi erbjuder room service mot avgift under restaurangens öppettider. 

Är det något du undrar som vi inte fått med här?
Vänligen kontaka vår reception info@sthlmbromma.se eller 08-684 48 400, säg gärna till att vi ska uppdatera FAQ sidan med frågan du har.
 
Summa: ...kr
BWH(SM) hotels are independently owned and operated. ©2024 Best Western International, Inc.
Privacy och Cookie policy
Genom att du besöker och använder vår hemsida eller dess tjänster förstår du och accepterar hur vi hanterar dina personuppgifter enligt vår privacypolicy.