Best Western Plus Sthlm Bromma
Facebook Twitter Google Plus Instagram TripAdvisor Youtube

Din åsikt är mycket viktig för oss

Enkäten tar 5-7 minuter

Best Western Rewards-medlemmar får 250 poäng som tack för hjälpen


335
Boka rum

Rum 1

OK
Min bokning

Frågor och svar

Fråga: Varför ska jag boka direkt med er istället för genom Booking.com, Expedia, Hotels.com mfl.?

Svar: Om du bokar direkt med oss ger vi dig det bästa priset, de bästa bokningsvillkoren, bonuspoäng vid varje övernattning och alla andra Best Western förmåner. Uppge gärna att du valt att boka direkt efter att ha läst vår FAQ.

Fråga: Finns det tillgång till bagagerum på hotellet?

Svar: Ja, på entréplan intill receptionen.

Fråga: Kan jag betala kontant för hotellrummet?

Svar: Nej, från och med 1:a januari 2017 är vi kontantfria.

Fråga: Vilka betalkort tar ni?

Svar: Vi tar VISA, Mastercard, Diners, Amex, vänligen notera att vi ej tar elektronkort.

Fråga: Finns det någon bankomat i närheten?

Svar: Ja, det finns både på flygplatsen och på COOP Forum.

Fråga: Finns det möjlighet att ställa in en barnsäng på rummet?

Svar: Ja, barnsängar finns att tillgå kostnadsfritt, vänligen säg till vid bokning så inte alla är upptagna.

Fråga: Finns det några affärer i närheten av hotellet?

Svar: Ja, vi ligger vid Bromma Blocks så du har över 80 butiker och restaurangen inom några minuters promenad.

Fråga: Hur kan vi lämna en recension?

Svar: Gå gärna in på tripadvisor.com efter din vistelse och berätta för oss och andra hur du haft det.

Fråga: Finns det någon dator att tillgå under sin vistelse?

Svar: Ja, vi har 4 gästdatorer, två i lobbyn och två på konferensvåningen under konferensens öppettider. Det finns även en skrivare kopplad till receptionsdatorerna där man kan skriva ut korta dokument.

Fråga: Har ni ismaskin på våningarna?

Svar: Nej, det är lätt att ismaskiner i korridorer blir ohygieniska så vi har valt att ge ut is i restaurangen, vänligen fråga i baren.

Fråga: Har ni room service?

Svar: Ja, vi erbjuder room service mot avgift.

Fråga: Vilken tid måste man checka ut?

Svar: Ni disponerar rummen till kl 12:00 på avresedagen. Önskar ni stanna längre, vänligen kontakta receptionen för prisuppgift.

 

Är det något du undrar som vi inte fått med här?

Vänligen kontaka vår reception info@sthlmbromma.se eller 08-684 48 400, säg gärna till att vi ska uppdatera FAQ sidan med frågan du har.

 
Summa: ...kr
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2017 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse