Vanliga frågor och svar
Fråga: Varför ska jag boka direkt med er istället för genom Booking.com, Expedia, Hotels.com m.fl.? Svar: Om du bokar direkt med oss ger vi dig alltid det bästa priset, de bästa bokningsvillkoren, bonuspoäng vid varje övernattning och alla andra Best Western förmåner.
Läs mer härFråga: Vilken tid kan man checka in?Svar: Incheckning är från kl. 15:00
Fråga: Vilken tid måste man checka ut?Svar: Ni disponerar rummen till kl 12:00 på avresedagen. Önskar ni stanna längre, vänligen kontakta receptionen för prisuppgift.
Fråga: Kan jag parkera bilen hos er?Svar: Ja, du parkerar bilen kostnadsfritt på vår stora parkering som ligger precis utanför hotellentrén. Vi erbjuder även laddplatser mot en avgift.
Fråga: Hur lång tid tar det att åka kommunalt till Stockholm city från er?
Svar: Tvärbanans hållplats Bromma Flygplats ligger precis intill hotellets parkering. Med ett enkelt byte till tunnelbanan tar du dig in till city på ca 20 minuter.
Fråga: Finns det tillgång till bagagerum på hotellet?
Svar: Ja, på entréplan intill receptionen.
Fråga: Kan jag betala kontant för hotellrummet?Svar: Nej, från och med 1:a januari 2017 är vi kontantfria.
Fråga: Vilka betalkort tar ni?Svar: Vi tar VISA, Mastercard, Amex, vänligen notera att vi ej tar elektronkort.
Fråga: Finns det någon bankomat i närheten?
Svar: Ja, det finns både på flygplatsen och på COOP Forum.
Fråga: Finns det möjlighet att ställa in en barnsäng på rummet?Svar: Ja, barnsängar finns att tillgå kostnadsfritt, vänligen säg till vid bokning så inte alla är upptagna.
Fråga: Finns det några affärer i närheten av hotellet?Svar: Ja, vi ligger vid Bromma Blocks så du har över 80 butiker och restaurangen inom några minuters promenad.
Fråga: Finns det någon dator att tillgå under sin vistelse?
Svar: Ja, vi har en gästdator i hotelllobbyn. Det finns även en skrivare kopplad till receptionsdatorerna där man kan skriva ut korta dokument.
Fråga: Har ni ismaskin på våningarna?Svar: Ja vi har ismaskin på hotellet. Ni hittar denna på våning 5 i loungen.
Fråga: Erbjuder ni room service?Svar: Ja, vi erbjuder room service mot avgift under restaurangens öppettider.
Är det något du undrar som vi inte fått med här?
Vänligen kontaka vår reception info@sthlmbromma.se eller 08-684 48 400, säg gärna till att vi ska uppdatera FAQ sidan med frågan du har.